تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و وستینگهاوس

برای تعمیرات لوازم خود با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۵۰۰۷ تماس بگیرید

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و وستینگهاوس

برای تعمیرات لوازم خود با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۵۰۰۷ تماس بگیرید

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۷
ارديبهشت

دلایل مختلفی را در زمان تعمیر یخچال وستینگهاوس باید در نظر گرفت. موارد زیر معمولا شایع‌ترین دلایل عدم خنک‌کنندگی یخچال‌ها هستند:

دلیل 1: کویل‌های کندانسور کثیف هستند

کویل‌های کندانسور معمولا در زیر یخچال وستینگهاوس قرار دارند. آنها گرمای یخچال را که از درون آنها عبور می‌کند خنک می‌کنند. اگر کویل‌های کندانسور کثیف باشند، نمی‌توانند گرما را به طور موثر از بین ببرند.

با کثیف شدن این کویل‌ها، کارآیی یخچال هم کمتر می‌شود و نمی تواند دمای مناسب را حفظ کند بنابراین برای خنک نگه داشتن محفظه داخلی باید سخت‌تر کار کند. کویل کندانسور را بررسی کنید و اگر کثیف هستند، آنها را تمیز کنید.

دلیل 2: موتور فن کندانسور

موتور فن کندانسور، هوا را وارد کویل کندانسور و کمپرسور می‌کند. اگر موتور فن کندانسور به درستی کار نکند، یخچال هم خنک نخواهد شد. برای اینکه متوجه شویم آیا فن موتور مشکل دارد یا نه، ابتدا تیغه فن بررسی کنید که چیزی مانع حرکت آن نشده باشد. بعد سعی کنید تیغه موتور فن را با دست بچرخانید.

اگر تیغه‌ها آزادانه نچرخیدند، موتور فن کندانسور را عوض کنید. اگر هیچ مانعی وجود نداشت و تیغه‌های فن آزادانه می‌چرخیدند، با یک مولتی‌متر موتور را چک کنید؛ اگر اتصالی وجود نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل ۳: موتور فن اواپوراتور (تبخیرکننده)

موتور فن اواپوراتور، هوا را وارد کویل‌های (خنک‌کننده‌ی) اواپوراتور می‌کند و آن را در سرتاسر یخچال و فریزر به گردش درمی‌آورد. برخی از یخچال‌ها بیش از یک موتور فن اواپوراتور دارند. اواپوراتور، در یخچال‌هایی که تنها یک اواپوراتور دارند، در محفظه‌ی فریزر واقع شده است.

اگر اواپوراتور کار نکند، نمی تواند هوای سرد را داخل محفظه یخچال وستینگهاوس به گردش درآورد. اگر این اتفاق بیفتد، فریزر ممکن است سرد باشد، اما یخچال خنک نمی‌شود. برای اینکه متوجه شویم آیا فن موتور مشکل دارد یا نه، سعی کنید تیغه موتور فن را با دست بچرخانید.

اگر تیغه‌ها آزادانه نچرخیدند، موتور فن را عوض کنید. علاوه بر این، اگر موتور به طرز غیر معمولی صدا می‌کند هم باید آن را عوض کنید. در نهایت، اگر موتور کلا کار نمی‌کند، با یک مولتی‌متر سیم‌پیچ موتور را امتحان کنید؛ اگر در سیم‌پیچ اتصالی وجود نداشت، موتور فن اواپوراتور را عوض کنید.

دلیل ۴: رله‌ی استارت

رله‌ی استارت همراه با سیم‌پیچ استارت عمل می‌کند تا کمپرسور شروع به کار کند. اگر رله استارت مشکل داشته باشد، کمپرسور ممکن است گاهی‌اوقات و یا اصلا شروع به کار نکند. در نتیجه یخچال به اندازه کافی خنک نخواهد شد. برای تعیین اینکه متوجه شویم آیا رله استارت مشکل دارد یا نه، با استفاده از یک مولتی‌متر باید امتحان کنید و ببینید آیا بین سوکت‌های ران (Run) و استارت اتصال برقرار هست یا خیر.

اگر رله استارت بین سوکت‌های ران و استارت اتصال ندارد، آن را عوض کنید. علاوه بر این اگر رله استارت بوی سوختگی می‌دهند نیز آن را عوض کنید.

مطالعه بیشتر: کار نکردن آبسرد یخچال وستینگهاوس

دلیل ۵: ترموستات کنترل دما

ترموستات کنترل دما، ولتاژ را به موتور کمپرسور، موتور اواپوراتور و موتور فن کندانسور (در صورت لزوم) هدایت می‌کند. اگر ترموستات کنترل دما به درستی کار نکند، ممکن است مانع از عملکرد سیستم مبرد شود. برای اینکه متوجه شویم آیا مشکل از ترموستات است یا نه، ترموستات را از کم‌ترین به بیشترین دما بچرخانید و گوش کنید تا یک صدای کلیک‌مانند بشنوید.

اگر این صدا را شنیدید، احتمالا ترموستات مشکلی ندارد. اما اگر صدای کلیک را نشنیدید، با یک مولتی‌متر ترموستات را امتحان کنید. اگر ترموستات کنترل دما در هیچ‌کدام از تنطیمات دما اتصال نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل ۶: خازن استارت

خازن استارت، قدرت کمپرسور در هنگام استارت را فراهم می‌کند. اگر خازن استارت کار نکند، کمپرسور هم استارت نمی‌خورد. در نتیجه یخچال وستینگهاوس هم خنک نخواهد شد. برای اینکه ببینیم آیا خازن استارت خراب است یا نه، آن را با یک مولتی‌متر امتحان کنید. اگر خازن استارت مشکل داشت، آن را عوض کنید.

دلیل ۷: ترمیستور (مقاومت نوری)

ترمیستور دمای یخچال را کنترل کرده و آن را برای نمایش به صفحه کنترل می‌فرستد. صفحه کنترل بر این اساس، قدرت فن کمپرسور و اواپوراتور را تنظیم می‌کند. اگر ترمیستور خراب باشد، فن کمپرسور و اواپوراتور ممکن است در صورت لزوم کار نکنند. در نتیجه یخچال به اندازه کافی خنک نخواهد شد.

برای اینکه متوجه شوید ترمیستور خراب است یا نه، آن را با یک مولتی‌متر آزمایش کنید. مقاومت ترمیستور باید با دمای یخچال تغییر کند. اگر مقاومت ترمیستور تغییر نکند یا اتصالی نداست، ترمیستور را عوض کنید.

دلیل ۸: صفحه کنترل دما

صفحه کنترل دما، ولتاژ کمپرسور و موتور فن می‌فرستد. اگر صفحه کنترل دما مشکل داشته باشد، ولتاژ به سیستم خنک‌کننده ارسال نخواهد شد. با این حال، این اتفاقی که همیشه و معمولا بیفتد.

صفحه‌های کنترل گاهی‌اوقات تشخیص می‌دهند، بنابراین قبل از تعویض کنترل پنل، ابتدا همه قسمت‌های آن را که ممکن است معمولا خراب شوند امتحان کنید. اگر هیچ کدام از آنها مشکلی نداشتند، آن‌موقع می‌توانید صفحه کنترل را عوض کنید.

دلیل ۹: کمپرسور

کمپرسور موتوری است که هوای سرد را فشرده کرده و از طریق کویل‌های کندانسور و اواپوراتور به گردش در می‌آورد. اگر کمپرسور کار نکند، یخچال وستینگهاوس خنک نمی‌شود. با این حال، این مورد خیلی اتفاق شایعی نیست.

قبل از تعویض کمپرسور، ابتدا همه قسمت‌های آن را که ممکن است معمولا خراب شوند بررسی کنید. اگر تمام اجزا به درستی کار می‌کنند، با استفاده از یک مولتی‌متر، کمپرسور را برای بررسی اتصال امتحان کنید. اگر کمپرسور اتصال نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل ۱۰: صفحه‌ی کنترل اصلی

گاهی‌اوقات ممکن است مشکل از صفحه کنترل اصلی باشد؛ با این حال خیلی معمول نیست. قبل از تعویض کنترل اصلی، تمام قسمت‌های دیگری که ممکن است خراب شوند را امتحان کنید. اگر هیچ یک از آنها مشکلی نداشتند آنوقت می توانید کنترل اصلی را عوض کنید.

با تماس با نمایندگی وستینگهاوس از بهترین خدمات ممکن در زمینه  تعمیر برد یخچال فریزر  یا تعمیر  یخچال ساید وستینگهاوس بهره مند شوید

  • تعمیر لوازم خانه
۲۷
ارديبهشت

یکی از مشکلاتی که بعد از سال ها استفاده و یا نگهداری بد، از یخچال به وجود می آید خاموش شدن یخچال سامسونگ است. یخچال های سامسونگ دارای تکنولوژی دقیق و پیشرفته ای هستند و کمتر پیش می آید که خرابی های بزرگ داشته باشند.

یخچال‌ها ۲۴ ساعت، بی‌وقفه و بدون خاموش شدن کار می‌کنند، مگر اینکه بخواهید آن‌ها را تمیز یا یخ‌زدایی کنید؛ بنابراین خراب شدن بسیاری از اجزا در طول عمر آن‌ها عادی است.

تعمیرات یخچال سامسونگ کار هر کسی نیست. کوچکترین خطا در تعمیر و یا استفاده از قطعات غیر اصل با کیفیت پایین می تواند زیان های جبران ناپذیری برای یخچال به بار بیاورد. پس اگر خاموش شدن یخچال سامسونگ یکی از مشکلات یخچال شماست با تماس با  تعمیرات سامسونگ برای همیشه از تعمیر درست یخچال خود اطمینان حاصل کنید.

دلایل خاموش شدن یخچال سامسونگ

خاموش شدن ناگهانی یخچال سامسونگ دلایل مختلفی دارد که تعمیرکار آن باید با دقت به عیب یابی بپردازد.

خاموش شدن ناگهانی یخچال سامسونگ
  • فیوز

ابتدا به صورت دقیق بررسی کنید که فیوز نپریده باشد و یا پریز برق اتصالی ندارد. مسیر سیم ها را بررسی کنید. اگر از سیم رابط استفاده می کنید آن را جدا کرده و یخچال را مستقیما به برق بزنید. در آخر ولتاژ خروجی را بررسی کنید.

  • ترموستات

ترموستات یکی از قطعات مهم یخچال است که در مواقع لزوم با خاموش و روشن کردن کمپرسور، سیستم خنک‌کننده‌ی یخچال را تنظیم می‌کند. اگر لامپ های داخلی یخچال روشن هستند اما یخچال از کار افتاده می تواند مشکل از ترموستات آن باشد.

ممکن است کلید ترموستات خراب شده باشد که با بررسی مدار الکتریکی به نتیجه خواهید رسید. در این صورت ترموستات فاز ورودی را به کمپرسور وارد نمی کند و کمپرسور قادر به حرکت نخواهد بود. اتصالات ورودی و خروجی ترموستات را به آرامی از آن جدا کنید و با استفاده از یک اهم متر صدای قطع و وصل شدن کلید ترموستات را بررسی کنید. اگر با وصل کلید عقربه بطرف صفر منحرف و با قطع کلید عقربه بطرف بی نهایت باز گردد عیب از ترموستات نیست . در غیر این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض ترموستات دارید . که برای این کار می توانید با شماره ی ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ در هر ساعت شبانه روز تماس بگیرید.

نکته : اگر تمایل دارید خودتان در منزل این کار انجام دهید باید بدانید که اعمال فشار نامناسب بر روی ترموستات می تواند باعث تخلیه شدن گاز از لوله های مویین شود و در این صورت ترموستات دیگر قابل تعمیر نخواهد بود.

  • تایمر یخ زدایی

یکی از دلایل خاموش شدن یخچال فریزر سامسونگ خرابی تایمر دیفراست یا همان یخ زدایی است. وظیفه ی اصلی تایمر  دیفراست این است که هیتر المنت را به کار انداخته و مانع برفک زدن فریزر و یخچال شما شود.

تایمر یخچال را به طور کامل بررسی کنید اگر مشکل خاموش شدن یخچال سامسونگ از تایمر باشد باید آن را تعویض کنید.

  • اورلود

در صورت خراب بودن اورلود کمپرسور یخچال شما روشن نمی شود. ممکن است پلاتین های آن متصل نباشند که در این صورت به موتور الکتریکی کمپرسور ولتاژ نمی رسد. این اتصال را با اهم متر در حالیکه دو شاخه ی پریز را جدا کرده اید بررسی کنید. خرابی در این قطعه باعث می شود مدار الکتریکی یخچال قطع شود.

خاموش شدن یخچال فریزر سامسونگ
  • کمپرسور

موتور کمپرسور را بررسی کنید. در خیلی از موارد خرابی موتور کمپرسور باعث خاموش شدن یخچال ساید سامسونگ می شود. یخچال را از برق بکشید بعد از دو ساعت آن را مجدد به برق زده اگر متوجه شدید که یخچال کار می کند مشکل از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده است.

در پایین ترین قسمت پشت یخچال رله کمپرسور واقع شده که باعث می شود کمپرسور کار کند این بخش را هم بررسی کنید.

نکته : یخچال فریزر سامسونگ شما باید ۳ اینچ یا ۷٫۵ سانت با دیوار و از بغل فاصله داشته باشد.  همچنین حداقل ۲٫۵ سانت از بالا آزاد باشد تا هوا رد و بدل بشود.

  • فن اوپراتور

این فن در پشت یخچال شما قرار دارد آن را بررسی کنید.

برای بررسی های دقیق تر و تعمیر سریع یخچال سامسونگ خود میتوانید با شعب مختلف ما در تهران تماس بگیرید.

معرفی دیگر خدمات تعمیرات سامسونگ

  • تعمیر لوازم خانه
۲۲
ارديبهشت

با وجودیکه یخچال وستینگهاوس از بهترین برندها بوده اما ممکن است بر اساس نوسانات اب و برق، یا استفاده نادرست یا حتی گذشت عمر، دچار خرابی هایی شود که در این صورت باید با نمایندگی مجاز تماس بگیرید، حال اگر ساکن شرق تهران هستید میتوانید با نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس شرق  تهران با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷ تماس بگیرید.

لوله آب در درب منجمد است
برای تعیین اینکه لوله آبرسانی منجمد شده است ، لوله را در انتهای درب جدا کرده و هوا را از طریق آن دم کنید. اگر هوا از بین نرود ، این نشان می دهد که لوله آبرسانی منجمد است. اگر لوله آبرسانی منجمد است ، آن را ذوب کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که فریزر در دمای مناسب نگهداری شود. دمای فریزر باید از 0-10 درجه فارنهایت نگهداری شود. اگر فریزر خیلی سرد باشد ، ممکن است خط آب یخ بزند.
شیر ورودی آب
شیر ورودی آب برای تأمین آب دیسکن باز می شود. اگر شیر ورودی آب ناقص باشد یا فشار آب خیلی کم باشد ، دریچه آب باز نمی شود. این شیر برای عملکرد صحیح حداقل به 20psi نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که فشار آب به شیر حداقل 20 psi باشد. اگر فشار آب کافی است ، از یک مولتی متر برای آزمایش شیر ورودی آب برای تداوم استفاده کنید. اگر شیر ورودی آب تداوم ندارد ، آن را تعویض کنید.
فشار کم آب از تأمین خانه
خانه ممکن است فشار کافی نداشته باشد. شیر ورودی، آب را به دیسپرس کننده آب تأمین می کند. شیر ورودی آب برای عملکرد صحیح حداقل به 20 psi نیاز دارد. جریان آب را بررسی کنید و فشار را آزمایش کنید تا حداقل 20 psi باشد.
تابلو کنترل دیسپنسر
صفحه کنترل کننده ضرب کننده بر اکثر کارکردهای سیستم  حاکم است. اگر صفحه کنترل معیوب باشد ، ممکن است منبع تغذیه کل سیستم توزیع کننده را متوقف کند. اگر فقط یک قسمت دستگاه پخش کننده کار نمی کند ، قبل از آزمایش صفحه کنترل ، هریک از اجزای توزیع کننده را تست کنید. این احتمال وجود دارد که یک قسمت واحد شکست خورده باشد. اگر کل سیستم توزیع کننده کار نکند ، احتمالاً صفحه کنترل خطا دارد.

اگر ساید بای ساید شما نیاز به تعمیر دارد می توانید با نمایندگی تعمیرات ساید بای  ساید وستینگ هاوس  نیز تماس حاصل نمایید.
سوئیچ دیسپنسر
سوئیچ های توزیع کننده ولتاژ را به دیسپنسر ارسال می کنند. اگر یکی از کلیدهای توزیع کننده نقص داشته باشد ، ضسبنسرس کار نمی کند. برای تعیین اینکه آیا سوئیچ توزیع کننده نقص دارد ، از یک مولتی متر برای آزمایش هر سوئیچ برای تداوم استفاده کنید. اگر سوئیچ دیسپانر استمرار ندارد ، آن را تعویض کنید.
سوئیچ درب
سوئیچ درب هنگام باز بودن درب یخچال و فریزر یخ و آب را خاموش می کند. اگر سوئیچ درب خراب شود ، دیسپرس روشن نمی شود. برای تعیین نقص سوئیچ درب ، از یک مولتی متر برای آزمایش آن برای استمرار استفاده کنید. اگر سوئیچ درب هنگام فعال سازی تداوم ندارد ، آن را تعویض کنید.
فیلتر آب
فیلتر آب گرفتگی شده می تواند جریان آب را به دیسپانر محدود کند و از کار صحیح دستگاه توزیع کننده جلوگیری کند. فیلتر آب برای حفظ جریان مناسب آب و اطمینان از کیفیت آب باید در حدود هر شش ماه تعویض شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره دیگر خدمات شرکت وستینگهاوس ، می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی وستینگ هاوس و نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی وستینگهاوس تماس حاصل نمایید.

  • تعمیر لوازم خانه
۲۲
ارديبهشت

اکثر اوقات چرخه های ماشین ظرفشویی بسته به چرخه و سطح خاک ، بین 80 تا 150 دقیقه متغیر است. طولانی نیست که یک چرخه 2 یا 3 ساعت طول بکشد. این برای همه تولید کنندگان و نه فقط سامسونگ صادق است. با این حال ، اگر فکر می کنید چرخه خیلی طولانی است ، چند مرحله زیر را دنبال کنید تا علت این مسئله مشخص شود.
تأیید کنید که چرخه بیش از 3 ساعت طول می کشد.
اگرچه این یک فرایند طولانی است ، اما تأیید اینکه ماشین ظرفشویی در واقع بیش از 3 ساعت طول می کشد برای تکمیل چرخه مهم است.
اتصال آب را بررسی کنید.
شایع ترین مسئله برای زمان های طولانی چرخه ناشی از آب سرد است. اگرچه ماشین ظرفشویی می تواند به یک منبع آب سرد متصل شود ، اما توصیه نمی شود.

اگر ماشین ظرفشویی شما به منبع آب سرد متصل باشد ، زمان چرخه طولانی تری خواهید داشت زیرا ماشین ظرفشویی نیاز به گرم کردن آب تا دمای صحیح دارد.برای رفع این مشکلات بهتر است که سرویس ظرفشویی سامسونگ خود را هر ۶ ماه یکبار بررسی نمایید.

اگر ماشین ظرفشویی به یک منبع آب گرم وصل شده است ، شیر آب سینک را اجرا کنید تا آب گرم شود و سپس ماشین ظرفشویی را شروع کنید. این اطمینان حاصل می کند که فقط آب گرم به ماشین ظرفشویی تحویل داده می شود و نیازی به گرم کردن آب نخواهد بود.

عملکرد تمیز کردن نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمایی های نمایندگی سامسونگ در مورد نیازهای آبرسانی مراجعه کنید.
مواد عایق (نمد سبز) را بررسی کنید.
این ممکن است شما را مجبور کند ماشین ظرفشویی را از زیر کابینت جدا کنید. این ماده نباید حذف شود. این یک عایق صوتی عمل می کند ، همچنین با به دام انداختن گرما در داخل ، واحد را عایق بندی می کند. اگر مواد از بین بروند ، گرما فرار می کند ، دمای کابین را پایین می آورد و زمان چرخه شستشو را تمدید می کند

  • تعمیر لوازم خانه
۱۷
ارديبهشت

همانطور که میدانید، ساید بای ساید یکی از دستگاه های قوی و با کیفیت است که به اسانی خراب نمی شود و در مدت زمانی که از ان استفاده میکنید، میتوانید طراوت و تازه بودن مواد غذایی خود را در ان احساس کنید. اگر به درستی از این وسیله با ارزش استفاده شود، به هیچ عنوان خراب نمیشود. اما متاسفانه نوسانات اب و برق و دیر عوض کردن فیلتر و... می تواند مشکلاتی  را برای همه بوجود اورد.  اگر یخچال ساید بای ساید سامسونگ یا وستینگهاوس شما، دارای مشکلات زیر است، می توانید با نمایندگی مجاز ساید بای ساید سامسونگ و نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

عمده ترین مشکلاتی که یک ساید می تواند برای ما بوجود اورد و ما نیاز به تعمیر پیدا میکنیم، به شرح زیر است:

  • پنل برد ساید بای ساید سوخته است

  • لولای درب ساید بای ساید خراب شده

  • بدنه  یخچال ساید از داخل سوراخ شده

  • گاز خنک کننده  ساید بای ساید خالی شده است

  •  فیلتر تصفیه آب ساید نیاز به تعویض دارد

  • آب سرد کن ساید  بای ساید خراب است

  • یخچال ساید بای ساید صدای طبیعی نمی دهد

  •  ترموستات (اتوماتیک) ساید بای ساید خراب شده است.

  • یخچال ساید بای ساید روشن نمی شود

  • ساید بای ساید بیش از اندازه سرد می شود

  • یخچال ساید بای ساید خنک نمی کند

اگر این موارد را مشاهده کردید با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷ تماس بگیرید.

  • تعمیر لوازم خانه
۱۷
ارديبهشت

اگر بر روی صفحه نمایش موجود در ماشین ظرفشویی سامسونگ، ارور و خطاهایی مشاهده کردید، مطمئنا دستگاه دارای نواقصی است که باید به رفع آن اقدام نمایید. ما در این مقاله لیستی از انواع ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ را به صورت خلاصه مطرح می کنیم تا در صورت بروز هر یک از این موارد، راحتتر بتوانید مشکل پیش آمده را مورد بررسی قرار دهید. اگر اروری بر روی ماشین ظرفشویی شما دیده شد که در این لیست موجود نبود، حتما با نمایندگی مرکزی ظرفشویی سامسونگ در تهران با شماره تلفن ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. عیب یابی بعضی از این ارورها  به قدری سبک و راحت هستند که می توانید  بدون نیاز به تعمیرکار حرفه ای برطرف نمایید.

ارور 1E

اگر بر روی صفحه نمایش ظرفشویی شما ارور ۱e مشاهده شده است، این بیانگر گرفتگی  و مسدود شدن در فیلتر ماشین ظرفشویی می باشد. حتما فیلتر ریزی که در پایین ماشین ظرفشویی است را تمیز کنید تا آب به راحتی از آن عبور کند، اگر با تمیز کردن این فیلتر، مجددا شاهد همان ارور بودید، با شماره تلفن نمایندگی سامسونگ ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

ارور 3C

این خطا بیانگر عملکرد پمپ می باشد، ممکن است که پمپ شکسته یا ترک برداشته باشد. مجددا ماشین ظرفشویی سامسونگ را خاموش کنید و عملیات را از ابتدا استارت بزنید، اگر باز هم شاهد همان خطا هستید باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ تماس حاصل نمایید.

آیا برد ماشین ظرفشویی سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد؟

ارور 3E

این خطا هنگامی مشاهده می شود که دمای آب بسیار بالاتر از ۱۷۶ درجه فارنهایت باشد. ابتدا بررسی کنید که دمای آب ظرفشویی را درست انتخاب کرده اید و اگر ایراد از تنظیمات نبود، با مرکز تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

ارور 4E یا 4C

شاید برای خیلی از دارندگان ماشین ظرفشویی این خطا رخ داده باشد و بعد از تنظیمات این مشکل برطرف شده باشد. علت اصلی ارور ۴e، مربوط به آبرسانی در ماشین های سامسونگ می باشد. ابتدا از فشار آب و دمای آب به درون ماشین ظرفشویی اطمینان پیدا کنید. از شلنگهای flood safe برای ماشین های ظرفشویی سامسونگ استفاده نکنید، چرا که این شلنگها سازگار با ماشین نبوده و مدام شاهد ارور ۴e یا ۴c خواهید بود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از روشن بودن منبع آب اطمینان کامل داشته باشید. اگر موارد مطرح شده برای شما مناسب نبود، با نمایندگی مربوطه تماس حاصل نمایید.

ارور 5C،SC،5E،SE

این ارورها زمانی مشاهده می شوند که ماشین ظرفشویی سامسونگ، آب موجود را نتواند تخلیه کند، که برای رفع این ارورها می توانید به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی سامسونگ مراجعه نمایید، یا با تعمیرگاه سامسونگ در تهران برای گرفتن راهنمایی های لازم تماس حاصل نمایید.

ارور 7E

این ارور مربوط به مسدود بودن reflector آب می باشد. اگر ماشین ظرفشویی خود را تازه خریداری کرده اید، از باز بودن این reflector اطمینان پیدا کنید. اگر waterwall reflector به صورت درست در جای خود قرار نگرفته بشاد، باز شاهد ارور ۷e خواهید بود.

معرفی نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

ارور 9E

ارور ۹e بیانگر کافی نبودن آب در درون ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد.ابتدا ماشین را از ظروف خالی نمایید، سپس مایع شوینده  را درون ماشین بریزید و عملیات شستن را تنظیم کنید، اگر مجددا این خطا رخ داد، ماشین خود را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

ارور AP

ارور access point زمانی مشاهد می شود که ماشین ظرفشویی با موبایل شما ارتباط برقرار نکرده است. اگر قصد ارتباط با موبایل را ندارید، یک بار ماشین ظرفشویی را خاموش و روشن نمایید.

ارور bE،6E

ارور be یا ۶e برای زمانی اتفاق می افتد که پنل دکمه به هنگام روشن کردن، گیر کرده باشد. ابتدا ظرفشویی را خاموش کنید، سپس، تمامی کلید ها را یکبار امتحان نمایید، سپس، ماشین را روشن نمایید اگر این ارور مجددا ظاهر شد با مرکز پشتیبانی سامسونگ ارتباط برقرار کنید.

ارور CE

ارور ce برای زمانی نمایان می شود که کنترل پنل ماشین ظرفشویی سامسونگ، قادر به ارتباط با دیگر قطعات ماشین نباشد که ابتدا یک بار ماشین را خاموش و روشن نمایید. اگر مشکل پا برجا بود، با نمایندگی برای راهنمایی های بیشتر تماس بگیرید.

ارور HC،1E،IE

این ارورها بیانگر دمای بالا در ماشین ظرفشویی می باشد. ابتدا دکمه خاموش و روشن کردن ماشین را به اندازه ۳۰ ثانیه نگه دارید تا ماشین خاموش شود و مجددا ان را روشن نمایید. مایع ظرفشویی را در کشوی ماشین بریزید و فرایند شستشو را بدون حضور ظروف آغاز کنید. اگر این ارور مجددا نمایان شد، با نمایندگی سامسونگ تماس برای گرفتن مشاوره تماس بگیرید.

ارور HE

این ارور هم بیانگر تشخیص نادرست دمای داخل ماشین ظرفشویی است. یکبار فرایند شستشو را بدون حضور ظروف در ماشین ظرفشویی امتحان کنید، اگر ارور برطرف نشد، با پشتیبانی تماس بگیرید.

معرفی نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ

ارور OC، oE، 0C

زمانی که آب در درون ماشین ظرفشویی بیش از اندازه باشد، این خطا ها نمایان می شود، ابتدا آب را تخلیه کنید و سپس عمل شستشو را مجددا آغاز کنید.

ارور PC

این ارور، خطای موجود در zone wash را نشان میدهد که عموما با خاموش و روشن کردن و یا تنظیمات اولیه برای شستشو، این مشکل حل میشود. در غیر این صورت باید برای راهنمایی های بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

با تعمیرات برد ظرفشویی سامسونگ هم میتوانید تعدادی از خطا ها را کاهش دهید.

  • تعمیر لوازم خانه
۱۶
ارديبهشت

تعمیرگاه مرکزی مایکروفر سامسونگ

موضوع حائز اهمیت آن است که باید برای تعمیر ماکروفر سامسونگ خود از متخصصان حرفه ای و کار بلد در این حوزه کمک بگیرید چرا که اگر دقت نداشته باشید یا متحمل هزینه های بیشتری می شوید یا باید قید مایکروفر سامسونگ خود را بزنید.

کارشناسان و تعمیرکاران این نمایندگی با گذراندن دوره ها و آموزشها در خود نمایندگی، مهارت بالایی در سرویس مایکروفر سامسونگ و بقیه ی محصولات سامسونگ دارند.

نمایندگی ما امتیازات ویژه ای برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ از جمله ماکروفر در نظر گرفته است، به طوری که فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به منزل شما مراجعه کنند و عمل تعمیر را انجام دهند آن ها قادرند در کمتر از دو ساعت عیب را شناسایی و در صورت موجود بودن قطعه ی تعویضی، ماکروفر شما را بهتر از روز اول به شما تحویل دهند.

خدمات  نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر سامسونگ در تمام مناطق تهران (در شمال تهران، در شرق تهران، در غرب تهران و در شمال تهران) به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد.

خدمات پس از فروش ماکروفر سامسونگ

شرکت سامسونگ سال هاست که پس از فروش ماکروفر، خدمات پس از فروش هم ارائه می کند ما به عنوان نمایندگی سامسونگ خدمات پس از فروش را پوشش می دهیم پس با ارائه کارت گارانتی خود از خدمات پس از فروش بهره مند شوید اگر هم تاریخ گارانتی گذشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست ما مایکروفر شما را به بهترین نحو تعمیر خواهیم کرد و تعمیرکار مایکروفر سامسونگ به شما ضمانت نامه ای جهت سرویس ماکروفر خواهد داد.

سرویس مایکروفر سامسونگ

یکی از راه هایی که می توانید در هزینه های تعمیرات ماکروفر سامسونگ صرفه جویی کنید این است که به صورت دوره ای برای سرویس مایکروفر سامسونگ خود افدام کنید. ما نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ هستیم پس میتوانیم به صورت حرفه ای هرگونه خرابی احتمالی که برای ماکروفر شما اتفاق می افتد را تشخیص دهیم و از آن جلوگیری کنیم. سرویس ماکروفر سامسونگ هر 6 ماه یکبار یا به صورت سالیانه بسته به نیاز شما انجام پذیر است

.

ویژگی تعمیرکار مایکروفر سامسونگ

  • دانش آموخته ی نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر سامسونگ
  • سریع و با دقت بالا
  • تعمیر مایکروفر سامسونگ به صورت حرفه ای
  • دادن ضمانت نامه ی رسمی
  • خوش اخلاق و منظم

تعمیرکار مایکروفر سامسونگ

 

برای اطلاع از دیگر خدمات سامسونگ بر روی لینکهای زیر کلیک کنید:

تعمیر ات برد ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ساید سامسونگ

تعمیرات اسپلیت سامسونگ

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

 

  • تعمیر لوازم خانه
۱۰
ارديبهشت

چگونه برد مایکروفر را تعویض کنیم؟

ماکروفر یا مایکروفر یکی از وسایلی است که به علت کارایی بالایی که دارد این روز ها به عنوان یکی از لوازم خانگی ضروری به حساب می آید. ماکروفر وستینگهاوس وسیله ای تکنولوژیک است که ساختار پیچیده ای دارد. برد ماکروفر وستینگهاوس نقش فرماندهی به تمام اجزای ماکروفر را دارد . خرابی در برد میتواند کل عملکرد ماکروفر را مختل کند . تشخیص خرابی و تعویض و یا تعمیر برد ماکروفر وستینگهاوس نیازمند یک تکنسین آشنا به محصولات وستینگهاوس است.

از آنجاییکه برد ها به نسبت دیگر قطعات یدکی لوازم خانگی گران قیمت تر هستند و نقش اصلی را در وسایل الکترونیکی ایفا می کنند تعمیر و تشخیص صحیح عیب آن ها از حساسیت بیشتری برخوردار است. البته احتمال خراب شدن برد خیلی کمتر از دیگر قطعات است به همین دلیل نیازمند افراد حرفه ای است که با تشخیص درست در هزینه های اضافی صرفه جویی شود. برای عیب یابی سریع در مورد خرابی برد ماکروفر میتوانید با همکاران ما در نمایندگی وستینگهاوس تماس حاصل فرمایید.

علائم خرابی برد ماکروفر وستینگهاوس

آشنایی با علائمی که نشاندهنده خرابی ماکروفر می باشند:

  • روشن نشدن چراغ ماکروفر
  • گرم نشدن غذا توسط ماکروفر
  • خاموش شدن ناگهانی ماکروفر در حین کار
  • کار نکردن گریل ماکروفر
  • روشن نشدن ماکروفر

علت خراب شدن برد ماکروفر وستینگهاوس

بد کار کردن و یا خراب شدن هر قطعه در ماکروفر در نهایت می تواند باعث خرابی در برد ماکروفر وستینگهاوس شود .

اتصالی و نوسانات برق هم می تواند عاملی برای خرابی برد الکتریکی ماکروفر باشد. اگر چندین سال از عمر ماکروفر شما گذشته باشد به دلیل مستهلک شدن دیگر قطعات ممکن است برد نیز آسیب ببیند.

منبع: https://www.westinghouserepairco.com/repairing-westinghouse-microwave-board/

معرفی دیگر خدمات تعمیرات لوازم خانگی

معرفی نمایندگی مرکزی تعمیرات ظرفشویی وستینگ هاوس | نمایندگی مرکزی یخچال وستینگهاوس | نمایندگی سامسونگ

  • تعمیر لوازم خانه
۰۵
ارديبهشت

منبع: https://www.westinghouserepairco.com/why-is-my-westinghouse-refrigerator-warm/

چرا یخچال وستینگهاوس گرم می شود؟

ممکن است به تازگی برای پیش آمده باشد که متوجه گرم شدن یخچال وستینگهاوس خود شده اید. ممکن است احساس کنید بدنه ی یخچال داغ شده و علت بروز این مشکلات را ندانید.

اگر تمایل دارید مشکل یخچال وستینگهاوس شما به سرعت بررسی و رفع بشود میتوانید با نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس تماس حاصل فرمایید، ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات دهی به شما هستیم.

علت گرم شدن یخچال وستینگهاوس

گرم شدن یخچال وستینگهاوس دلایل مختلفی دارد که با هم به بررسی دلایل به وجود آمدن این مشکل می پردازیم .

علت گرم شدن یخچال وستینگهاوس

عواملی که باعث گرم شدن یخچال وستینگهاوس می شوند :

  • مشکلات در گاز مبرد
  • گرفتگی لوله تخلیه
  • خرابی موتور فن
  • خرابی و کثیفی سیم پیچ های کندانسور
  • خرابی موتور کندانسور
  • خرابی تایمر یخ زدایی

مشکلات در گاز مبرد

در گام اول، کمبود گاز مبرد و یا نشتی آن را بررسی کنید. در صورت وجود مشکل در این بخش سیستم سرد کننده ی یخچال به خوبی کار نمی کند. اگر شاهد برفک در بعضی قسمت های یخچال خود هستید شک نکنید که مشکل از نشتی گاز مبرد یخچال شماست.

قبل از تماس با ما یخچال را از برق بکشید تا برفک ها آب شوند. سپس یخچال را بعد از چند ساعت دوباره به برق متصل کنید. اگر باز هم شاهد گرم شدن یخچال فریزر وستینگهاوس بودید با تعمیرکاران ما تماس بگیرید.

 شماره ی تماس: 22225007

خرابی و کثیفی سیم پیچ های کندانسور

ممکن است در طول زمان سیم پیچ ها از جرم و غبار پر شوند. همین امر از جریان هوا جلوگیری می کند و باعث گرم شدن یخچال وستینگهاوس می شود.

با تمیز کردن این سیم پیچ ها ممکن است تا حدودی مشکل بر طرف شود.

خرابی تایمر یخزدایی

خرابی در این قطعه باعث می شود سیستم خنک کننده ی یخچال از کار بیافتد. تعویض تایمر این مشکل را برطرف خواهد کرد.

گرفتگی لوله تخلیه

آشغال های ریز و گرد غبار گاهی باعث مسدود شدن این لوله می شوند که در نهایت یخچال وستینگهاوس گرم می شود. با تمیز کردن مسیر تخلیه احتمال دارد مشکل حل شود.

خرابی موتور فن

یکی از عوامل اصلی کار نکردن سیستم خنک کننده ی یخچال خرابی موتور فن است. تعمیر موتور فن کار تخصصی است اگر دانش کافی در این زمینه ندارید به هیچ عنوان دست به تعمیر این بخش نزنید.

خرابی موتور فن کندانسور

اختلال در این بخش باعث می شود که فن کندانسور هوا را راخل سیم پیچ ها به جریان نندازد. در نهایت یخچال سرد نمی شود. تعویض و یا تعمیر موتور فن کندانسور این مشکل را برطرف خواهد کرد.

گرم شدن یخچال وستینگهاوس

اگر بدنه ی یخچال شما گرم است به نکات زیر دقت کنید.

علت گرم شدن بدنه یخچال وستینگهاوس

  1. ممکن است در یک مدت زمان کم تعداد زیادی مواد غذایی را داخل یخچال و یا فریزر قرار بدهید در این صورت یخچال سعی در سرد کردن این مواد غذایی دارد و ممکن است بدنه آن داغ شود. در این هنگام حتی الامکان در یخچال را خیلی باز نکنید.
  2. فاصله ی کم یخچال از طرفین با دیوار. یخچال باید 15 سانتی متر از پشت و حداقل 4 سانتی متر از طرفین با دیوار فاصله داشته باشد.
  3. قرار دادن یخچال در کنار گاز. بهترین جا برای قرار دادن یخچال در آشپزخانه نزدیک پنجره است. سعی کنید تا جایی که می توانید بیشترین فاصله را برای گاز و یخچال در نظر بگیرید.
  4. کثیفی کندانسور. همانطور که در علل گرم شدن یخچال وستینگهاوس گفتیم کثیفی کندانسور هم باعث گرم شدن داخل و هم بدنه ی یخچال وستینگهاوس می شود.

برای استفاده از خدمات ما جهت تعمیرات یخچال وستینگهاوس یا دیگر خدمات تعمیر مانند نیاز به نمایندگی مرکزی ظرفشویی وستینگ هاوس یا نمایندگی مرکزی لباسشویی وستینگ هاوس، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید اقدام کنید.

  • تعمیر لوازم خانه
۰۵
ارديبهشت

منبع:https://samsungrepairco.com/how-to-repair-a-refrigerator-board/

با آموزش جامع برای تعمیر برد یخچال سامسونگ که میتواند در زیر فریزر یا در کنار یخچال قرار بگیرد، همراه شما عزیزان هستیم. شاید ندانید که صفحه کنترل الکترونیکی یا همان برد، مغز یخچال است که تمامی کنترل های اصلی مانند کمپرسور و فن، تحت نظارت این جز مهم به حساب می آیند. حال اگر، این قطعه که دستورات لازم برای سرد کردن و خنک شدن یخچال فریزر را بر عهده دارد، به درستی کار نکند، قطعا این یخچال دیگر قابل استفاده نخواهد بود و باید برای تعمیر آن یا خودمان دست بکار شویم یا با نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ تماس بگیریم.

به صورت کلی اگر برد یخچال سامسونگ دچار خرابی شود، رله برد الکترونیکی که باعث روشن شدن کمپرسور می شود، هم دیگر کار نمیکند، یا حتی باعث می شود که فن ها، چراغ ها یا دیگر اجزای یخچال فریزر هم به درستی کار نکنند. برای برطرف کردن این مشکل، حتما باید با یک تعمیرکار یخچال یا یک تعمیرکار ساید سامسونگ ، تماس حاصل نمایید. همانطور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، با آموزش مرحله به مرحله تعویض و تعمیر برد یخچال سامسونگ با شما عزیزان خواهیم بود. 

از کجا تشخیص دهیم که مشکل از برد الکترونیکی یخچال می باشد؟

از مهمترین مواردی که می توان این مشکل را تشخیص داد، مراحل زیر است:

  • با وجود اتصال یخچال به برق، یخچال فریزر کار نکند.
  • یخچال در حین کار، یکدفعه خاموش شود.
  • صدای ناهنجاری از داخل یخچال شنیده شود.
  • نمایش ارورهایی چون F1 C ،1 و یا F10 g بر روی نمایشگر یخچال

مراحل گام به گام تعمیر برد یخچال سامسونگ

برای تعمیر و بررسی برد الکترونیکی یخچال سامسونگ، بهتر است که مراحل زیر را دنبال نمایید:

۱-  برق یخچال را به صورت کامل قطع کنید.

برای تعمیر برد، نیاز هست که یخچال فریزر را از برق جدا کنید و به سمت جلوتر هل دهید تا از دیوار فاصله بیشتری بگیرد. دقت کنید که ممکن است، کار شما بیشتر از نیم ساعت طول بکشد، پس حتما مواد غذایی را در فضایی که خنک تر است، قرار دهید تا مبادا دچار خرابی یا فاسد شدن قرار بگیرند.

نکته: اگر یخچال شما دارای یخساز است و شیلنگ آبی که برای یخساز، مورد استفاده قرار میگیرد هم بلند نیست، بهتر است که با بستن شیر آب و قطع کردن شیلنگ از آب، یخچال را به سمت جلو هل دهید تا بتوانید راحت تر به تعمیرات خود بپردازید.

۲- پوشش روی صفحه الکترونیکی را بردارید.

پوششی که روی برد یخچال سامسونگ قرار گرفته است، می تواند بنا به مدل های گوناگون متفاوت باشد یعنی می تواند پشت یخچال فریزر، داخل یخچال یا روی سقف باشد. با استفاده از یک پیچ گوشتی، تمامی پیچ هایی که بر روی پوشش برد الکترونیکی قرار گرفته اند را باز کنید و پوشش را از آن جدا نمایید.


جدا کردن پوشش برد با پیچ گوشتی

برداشتن کامل پوشش از روی برد

۳- جدا کردن سیم ها از برد یخچال

قبل از اینکه تمامی سیم هایی که بر روی برد هستند را جدا کنید، بر روی تک تک آن ها برچسب بزنید یا اینکه از برد الکترونیکی، یک عکس بگیرید که در آخر کار بتوانید آن سیم ها را در جای خود قرار دهید. حالا بسته به نوع کانکتور، شاید شما مجبور باشید با استفاده از انبردست های سوزنی، اتصالات را خاموش کنید یا با پیچ گوشتی، زبانه قفل را باز کنید. باید دقت کنید، تمامی سیم ها از برد الکترونیک یخچال، جدا شده باشند.

جدا کردن سیم ها از برد یخچال سامسونگ

۴- برد را به صورت کامل از یخچال جدا نمایید.

با استفاده از یک پیچ گوشتی، تمامی زبانه های قفل پلاستیکی را که تخته کنترل الکترونیکی(برد)  به آن وصل است را جدا کنید تا بتوانید به صورت کامل برد را از یخچال بردارید.

جدا کردن برد از پیچ های پلاستیکی
جدا کردن برد از یخچال فریزر سامسونگ

 ۵- برد الکترونیکی جدیدی را نصب کنید.

بعد از برداشتن برد معیوب، حال نیاز است که برد جدید را جایگزین نمایید و تمامی پیچ های پلاستیکی را مجددا به آن وصل کنید تا بر روی یخچال محکم شود. سپس، با استفاده از عکسی که از برد گرفتید یا همان برچسبها، تمامی سیم ها را به برد وصل نمایید. اگر برد نسوخته باشد و قابل تعمیر باشد و این کار توسط یک تکنسین انجام شده باشد، بعد از تعمیر برد یخچال، مجددا همان برد الکترونیکی در جای خود قرار می گیرد.

۶- پوشش برد را در جای خود قرار دهید.

بعد از اتمام کار برای حفاظت از برد الکترونیکی یخچال سامسونگ، حتما پوششی که در ابتدا بر روی آن بوده است را در جای خود قرار دهید و با پیچ گوشتی، پیچ ها را محکم نمایید.

۷- اتصالات برق و آب را وصل کنید.

بعد از اتمام کار، میتوانید برق و اگر آبی را قطع کرده اید، به حالت اول برگردانید و تمامی اتصالات را برقرار نمایید.

با این روش ساده توانستید یک برد الکترونیکی را تعمیر نمایید. ناگفته نماند،اگر مشکل و خرابی یخچال خود را نمیدانید، حتما به نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

قیمت برد یخچال سامسونگ

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که قیمت برد یخچال سامسونگ ، چه مقدار است؟ آیا تعویض برد یخچال سامسونگ با صرفه تر است یا تعمیر برد یخچال سامسونگ؟

همانطور که میدانید تعویض هر قطعه از یخچال، به خاطر اصل بودن، کمی گرانتر از تعمیر آن قطعه برای شما هزینه در بر میگیرد، با این حال قیمت برد یخچال سامسونگ بنا به نوع یخچال و نوع بردی که بر روی آن نصب است، می تواند متفاوت باشد. در بعضی از مواقع که برد یخچال به صورت کامل سوخته است و شاید راه دیگری برای تعمیر باقی نمانده باشد، تعویض برد می تواند بهترین روش باشد. البته بعضی از بردها هم هستند که با وجود قابل تعمیر بودن، اما به خاطر هزینه بالای تعمیر، تعویض آن ها با یک برد جدید، می تواند بهترین راهکار برای دارندگان یخچال به حساب آید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت برد یخچال سامسونگ با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ در تماس باشید.

لینک های مفید یخچال

  • تعمیر لوازم خانه